Overslaan en naar de inhoud gaan

Retailreclamebureau bedient retailers met 'Pop-Up Professionals'

Pop-Up Professionals plaatst op projectbasis pop-up studio’s en professionals bij retailers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Retailreclamebureau Li Moon richtte Pop-Up Professionals op als zusteronderneming om retailers te helpen kosten te besparen. Afgelopen jaar zette Li Moon de eerste dtp-pop-up studio’s op bij drogisterijketen Dirx en slijterijketen DirckIII. Doel was om de stromen print- en winkelcommunicatie efficiënter te verwerken en zo een aanzienlijke kostenbesparing te realiseren. 

related partner content for mobile comes here

Alexander Nijeboer, commercieel directeur van Li Moon: ‘Kostenbeheersing, flexibiliteit en efficiency zijn in retail erg belangrijk. Zo kwamen we op het idee om voor bulkproducties en tijdelijke projecten volwaardige dtp-studio’s met ervaren vormgevers in te richten bij retailers.’

Rik Groen, directeur van Dirx Drogisterijen, toont zich enthousiast in een persbericht van Li Moon. Het pop-up concept werkt voor Dirx optimaal, zegt hij: ‘Zo hebben we specialisten in huis zonder de zorgen van dagelijkse aansturing zoals werkvoorbereiding, directe personele aansturing en vervanging bij ziekte. Het werkt efficiënt en slagvaardig; daarnaast genereert het een enorme kostenbesparing.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in