Retailreclamebureau bedient retailers met 'Pop-Up Professionals'


Retailreclamebureau Li Moon richtte Pop-Up Professionals op als zusteronderneming om retailers te helpen kosten te besparen. Afgelopen jaar zette Li Moon de eerste dtp-pop-up studio’s op bij drogisterijketen Dirx en slijterijketen DirckIII. Doel was om de stromen print- en winkelcommunicatie efficiënter te verwerken en zo een aanzienlijke kostenbesparing te realiseren.
Alexander Nijeboer, commercieel directeur van Li Moon: ‘Kostenbeheersing, flexibiliteit en efficiency zijn in retail erg belangrijk. Zo kwamen we op het idee om voor bulkproducties en tijdelijke projecten volwaardige dtp-studio’s met ervaren vormgevers in te richten bij retailers.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRik Groen, directeur van Dirx Drogisterijen, toont zich enthousiast in een persbericht van Li Moon. Het pop-up concept werkt voor Dirx optimaal, zegt hij: ‘Zo hebben we specialisten in huis zonder de zorgen van dagelijkse aansturing zoals werkvoorbereiding, directe personele aansturing en vervanging bij ziekte. Het werkt efficiënt en slagvaardig; daarnaast genereert het een enorme kostenbesparing.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid