Overslaan en naar de inhoud gaan

Neurensics verbindt zich voor 3 jaar aan de Dutch Marketing Awards

Bedrijf dat consumentengedrag op basis van neuropsychologische inzichten onderzoekt wordt sponsor van Marketeer of the Year.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De organisatie van de heeft een meerjarencontract afgesloten met Neurensics. Het bedrijf &;adopteert&; als sponsor voor de komende drie jaar de organisatie van de Dutch Marketeer of the Year.

related partner content for mobile comes here

De Dutch Marketing Awards is een initiatief van NIMA en Tijdschrift voor Marketing  in samenwerking met PIM, MEC en Marketing Associatie Nederland. De jaarlijkse Award-uitreikingen zoals Marketeer of the Year en NIMA Awards zijn hierin samengebracht. Op donderdagavond 19 maart a.s. vindt de uitreiking van deze prestigieuze marketingprijzen plaats.

Op 18 februari zijn de genomineerden bekend gemaakt die kans maken Roel Welsing van Triodos op te volgen als Marketeer of the Year: Marco Aarnink (Drukwerkdeal), Vincent van den Boogert (ING), Erik van Engelen (Eneco), Matthijs Moeken (Jumbo), Pieter Zwart (Cool Blue).

‘De koppeling van Neurensics aan deze Award is een hele interessante. Wat maakt een marketeer succesvol? Uiteindelijk gaat het om het gedrag van de klant. Neuromarketing is daarbij een niet meer weg te denken onderdeel van ons vakgebied’ aldus Arjen Bijlsma, commercieel manager van NIMA. Neurensics is ’s werelds eerste neuromarketing onderzoeksbureau dat op basis van fMRI-scanning consumentengedrag voorspelt. ‘Door ons voor een periode van 3 jaar te verbinden aan deze prestigieuze Award krijgen wij de mogelijkheid om de meerwaarde van neuromarketing binnen het vak beter te etaleren. Juist deze doelgroep moet vorm geven aan de mentaliteitsverandering die nodig is om neurowetenschappen te combineren met commerciële creativiteit’ aldus Martin de Munnik, commercieel partner in Neurensics.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in