Overslaan en naar de inhoud gaan

De Bijenkorf, Rijksmuseum en Vlisco Finalist Dutch Marketing Company

Vandaag zijn de finalisten bekend gemaakt van de NIMA Marketing Jaarprijzen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder leiding van juryvoorzitter Rupert Parker Brady heeft de jury de finalisten gekozen in de categorieën Dutch Marketing Launch, Dutch Marketing Next en Dutch Marketing Company. De winnaars worden bekend gemaakt op 19 maart tijdens in B. Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De zes finalisten in de categorieën MarketingNext en MarketingCompany leveren volgens de jury, onder leiding van Rupert Parker Brady het overtuigende bewijs dat gevestigde bedrijven in staat zijn zich opnieuw uit te vinden en met een offensieve strategie relevant blijven.

Finalisten Dutch Marketing Company
Binnen deze organisaties speelt marketing al jaren een duidelijke, leidende rol in het bepalen van visie, purpose, strategie en bedrijfsvoering. De organisaties worden door anderen als voorbeeld gezien. Genomineerd zijn:

de Bijenkorf
Rijksmuseum
Vlisco

Paul Moers RM, jurylid Marketing Company: &;Deze drie finalisten hebben allemaal een aantal gemeenschappelijke delers. Zo hebben zij een draai in de bedrijfsvoering laten zien en durven daarmee een nieuw tijdperk te betreden. Bovendien zijn zij uitermate succesvol in hun business en hebben daarmee groei weten te realiseren. To slot zijn allen moeilijk te kopiëren en bezitten unieke competenties&;.

Finalisten Dutch Marketing Next
De volgende organisaties hebben de afgelopen jaren laten zien succes te kunnen kapitaliseren. Deze organisaties roepen met hun aanpak vertrouwen op vanwege kanaalkeuze, doelgerichtheid, waardepropositie en aantoonbare performance. Merkbeleving wordt een koopmotief. Genomineerd zijn:

Adyen
DyeCoo
SnappCar

Martijn Arts, jurylid Marketing Next: &;Gelukkig is Nederland niet alleen rijk aan goede marketing companies en steeds beter op het vlak van startups. Ook in de Next fase, de groei van startup tot grownup, is veel ontwikkeling. Getuige de mooie cases die de jury heeft mogen beoordelen. In de Next categorie is, naast de beroemde ingrediënten van marketing (P’s en C’s), ondernemerschap en groei erg belangrijk.&;


Finalisten Dutch Marketing Launch
Deze organisaties inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. Duidelijke succeskenmerken van deze categorie zijn: creativiteit in strategie, unieke klantwaarde, groeiend marktaandeel, ‘high ideals’, gezamenlijke waardecreatie en vernieuwing in marktsegment of productcategorie.

3D Hubs
Blendle
HelloFresh


Parker Brady: &;De drie finalisten in de categorie MarketingLaunch laten zien dat het mogelijk is om vanuit de consumentenbehoefte of gebruikersvraag innovatieve marktproposities te ontwikkelen die echt gewenst zijn&;. 

De Dutch Marketing Awards worden georganiseerd door NIMA en Adfo Groep, in samenwerking met PIM, MEC en Marketing Associatie Nederland.

Meer lezen over Dutch Marketing Awards? Bekijk ons .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in