Overslaan en naar de inhoud gaan

#Namespotting Weekly: 'The Oscar goes to...'

Namespotting Weekly: Je wekelijkse dosis naamvermaak geselecteerd door De Naamafdeling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vannacht zijn de Oscars zijn weer uitgereikt. Belangrijkste winnaar: Birdman. Superhelden blijken een geliefd onderwerp in films te zijn en een bron van creativiteit. Namen als Forest Gump, Iron Man en Tarzan hebben ondernemers geinspireerd bij de keuze van hun bedrijfsnaam. Maar er zijn veel meer bedrijfsnamen die zijn geinspireerd op filmtitels (en kun je er nog veel meer vinden). 

related partner content for mobile comes here

Run Florist, run!

 

Zonder kindermenu 

 

Verhuizers met (spier)ballen

 

Martial eats

 

Held in de huishouding

 

Gevaarlijk lekker

 

Ondeugend feestje voor dertigers

 

Aanbevolen door dr. Watson

 

Fish and chips restaurant in Rhondda (Wales)

 

Back to the Future doggy style

 

Doggy day care boutique

 

(Uit)gestorven varkentjes

 

Vernietigende training

 

God van de kippenvleugeltjes

 

Als warme broodjes over de toonbank vliegen

 

Hairy Pop-Ins

 

Een kloddertje roze hier.... 

 

Vroom vroom

 

Planet of the Grapes

 

Merknamen bedenken is ons vak maar ook het verzamelen van opvallende namen is voor ons dagelijkse kost. Wij noemen dat &;&;.  In de Namespotting Weekly maakt  elke week een selectie van bijzondere en grappige merknamen binnen een bepaald (actueel) thema. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in