Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne The North Face: ‘Diep in de menselijke ziel’

Drie avonturiers staan centraal in de ‘Power in me’-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het motto ‘Power In Me’ wil het merk ‘iedereen stimuleren om de wereld te ontdekken’. Kern van de campagne zijn drie korte films met avonturiers die tot het uiterste gaan. ‘De campagne duikt diep in de menselijke ziel en onderzoekt de kracht die onze ontdekkingsdrang naar boven brengt.’

related partner content for mobile comes here

- In staat alpinist David Goettler centraal;

- In gaat het om ultratrailrunner Lizzy Hawker;

- In wordt de geograaf Fearghal O’Nuallain gevolgd.

The North Face maakte ook een reclamevideo van dertig seconden waarin de reizen van Goettler, Hawker en O’Nuallain aan bod komen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Het merk verspreidt de video’s via zijn digitale en retailnetwerken en als Europese mediacampagne.

Via retail- als socialemediakanalen wil The North Face in samenwerking met enkele winkels nachtelijke hikes onder leiding van atleten van het merk organiseren.

Crowdsourcing wordt ingezet om de 25 beste hikingroutes tussen Groot-Brittannië en Italië te ontdekken. De gecrowdsourcete trail wordt gepresenteerd als een digitale estafette met Instagram als &;het virtuele stokje&;.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in