Fitzroy tekent voor online commercials voor kinderwagenmerk Easywalker
Onlangs is Easywalker klant geworden bij Fitzroy. Aan de keuze voor het reclamebureau ging geen pitch vooraf. Het eerste werk is een reeks commercials voor de nieuwe Easywalker Mini. In 7 commercials wordt de wereld rond deze strollers en buggy’s neergezet.
Jur Baart, oprichter van Fitzroy: 'Zowel concept, productie als edit zijn voor de verantwoordelijkheid van Fitzroy’s eigen videoproductie-afdeling.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVolgens Vincent Hagen van Fitzroy wordt content conversie. 'Je ziet dat onze klanten niet meer vragen om een viral, maar om video’s die zorgen voor conversie. Niet alleen door deze te seeden op blogs, maar zeker ook door deze op de eigen website te plaatsen. Een plaatje van het product is niet meer voldoende. Je wilt het zien en horen. Filmen dus.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid