Overslaan en naar de inhoud gaan

Inkomen Omnicom stijgt 8 procent

Omnicom Group heeft in 2005 het inkomen met 8 procent ten opzichte van het jaar ervoor zien stijgen naar 10,5 miljard dollar. De nettowinst…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het vierde kwartaal steeg de nettowinst met 7 procent naar 253 miljoen dollar en er was een groei van 5 procent in inkomen naar 2,94 miljard dollar. Belangrijkste new business was in 2005 Bank of America, Sprint Nextel, Comcast, BMW, Levitra en Lowe’s.

related partner content for mobile comes here

Omnicom-baas John Wren meldt dat de holding (eigenaar van onder meer TBWA, DDB en BBDO) in totaal 5,5 miljard aan new business heeft gescoord. Wren is positief over het marketinglandschap voor 2006, met uitzondering van de auto-industrie.

Marketing service heeft voor ruim 35 procent bijgedragen aan het totale resultaat van Omnicom. Als het gaat om de regio’s dan kruipt Europa uit het dal. Wren: ‘Ik ben er zeker van dat Europa de komende tijd weer gaat bijdragen aan de groei.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in