Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamecampagne Interview-NSS

Als je wilt verkopen heb je niets aan een visie alleen, zo blijkt uit onderzoek van Interview-NSS. Je zult je visie bij ieder klantcontact…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interview-NSS stak de hand in eigen boezem. Ze concludeerde dat haar touchpoint visie voor bestaande klanten zoals Microsoft, Heineken en Philips zorgt voor de gewenste resultaten, maar voor potentiële klanten is haar visie te abstract en niet aansprekend.
Daarom start het onderzoeksbureau vandaag met een reclamecampagne. Ze gaat voor ieder bedrijf individueel aantonen wat de voordelen van de touchpoint visie zijn.

related partner content for mobile comes here

Deze worden per bedrijf op een digitale memorecorder ingesproken, die kostenloos kan worden aangevraagd op haar .

Naast de individuele memorecorder gaat de campagne nog een stap verder. Een aantal potentiële klanten wordt verrast met een op maat gemaakte radiocommercial die slechts één dag wordt uitgezonden. In printadvertenties wordt verder verslag gedaan van een aantal gesprekken met bestaande klanten, waarin de visie en het behaalde resultaat duidelijk worden.
Het bureau dat de campagne maakte is Lemz.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in