
Interview-NSS stak de hand in eigen boezem. Ze concludeerde dat haar touchpoint visie voor bestaande klanten zoals Microsoft, Heineken en Philips zorgt voor de gewenste resultaten, maar voor potentiële klanten is haar visie te abstract en niet aansprekend.
Daarom start het onderzoeksbureau vandaag met een reclamecampagne. Ze gaat voor ieder bedrijf individueel aantonen wat de voordelen van de touchpoint visie zijn.
Deze worden per bedrijf op een digitale memorecorder ingesproken, die kostenloos kan worden aangevraagd op haar site.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com
Naast de individuele memorecorder gaat de campagne nog een stap verder. Een aantal potentiële klanten wordt verrast met een op maat gemaakte radiocommercial die slechts één dag wordt uitgezonden. In printadvertenties wordt verder verslag gedaan van een aantal gesprekken met bestaande klanten, waarin de visie en het behaalde resultaat duidelijk worden.
Het bureau dat de campagne maakte is Lemz.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee