Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer inzendingen ADCN

De ADCN heeft voor het jaar 2006 opnieuw meer inzendingen voor de Reclame Jaarprijzen ontvangen dan in het jaar 2004 en 2005. Vorig jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aantal inzenders is gedaald van 230 inzenders in 2005 naar 191 inzenders in 2006. Onder de inzenders zijn opnieuw veel nieuwe (bureau)namen te vinden. Volgens de ADCN houdt dat in dat bepaalde andere - kleinere - bureaus niet hebben ingezonden.

related partner content for mobile comes here

Enerzijds zijn er meer inzendingen in de categorieën dagbladadvertenties, buitenreclame en radiocommercials binnengekomen ten opzichte van vorig jaar. Andere categorieën waarin het aantal inzendingen aanzienlijk is gestegen zijn cross media, interactief en out of the box. Verder is
Ook het aantal inzendingen voor de Deelbekroningen gestegen.

Dalingen zijn er ook: in de categorieën tv-commercials, grafische vormgeving en actiemarketing waren iets minder inzendingen. Grootste daler was verpakkingen.

Er waren slechts twee inzendingen voor de Talent Trophy. De ADCN-organisatie noemt dat ‘triest’. ‘Zo weinig interesse voor een moment van roem en de mogelijkheid ontdekt te worden.’

De ADCN Kijkdagen zijn:

maandag 20/2 18.00 uur - 23.00 uur

dinsdag 21/2 09.00 uur - 23.00 uur (workshop Cebuco)

woensdag 22/2 09.00 uur - 23.00 uur

donderdag 23/2 09.00 uur - 23.00 uur

- 9 maart Nominaties Reclame Jaarprijzen bekend en start kaartverkoop voor bijwonen Uitreiking
- 13 april Uitreiking (20.00 uur).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in