Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedistilleerdsector start voorlichtingscampagne

Vanaf 15 mei start de VIP, de Vereniging van Nederlandse Importeurs en Producenten van Gedistilleerde Dranken, een nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne wordt uitgelegd dat de hoeveelheid alcohol in een borrelglaasje jenever gelijk is aan een vaasje met bier of een wijnglas met wijn. “ Alleen wanneer mensen dat goed weten, kunnen ze op een juiste manier met alcohol omgaan,” aldus Joep Stassen van de VIP.

related partner content for mobile comes here

Eén van de onderdelen van de campagne is de website . Op deze site kunnen mensen via een invulsysteem zien hoe de glazen van allerlei verschillende soorten dranken zich tot elkaar verhouden. Verder staat er op de site informatie over de gezondheidseffecten van het drinken van alcoholhoudende dranken. Ook staat er beschreven wanneer je helemaal niet moet drinken. Naast de website zullen ook materialen voor de horeca, advertenties, als mede een voorlichtingsteam worden ingezet om de boodschap over te brengen. De campagne loopt van begin mei tot half juni.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in