Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Nedstat en WatchMouse

Nedstat en WatchMouse kondigen een strategische samenwerking aan waarin online marketing intelligence en technische performance worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze koppeling moeten marketeers en technisch beheerders continu hetzelfde actuele beeld van de technische status van hun online business activiteiten krijgen. Daarmee kunnen zij direct reageren als bijvoorbeeld dalende online business een technische oorzaak heeft.
Door de samenwerking beschikken marketeers continu over dezelfde technische site performance data als hun technische beheerders. Zo zou communicatie tussen deze disciplines binnen organisaties een stuk gemakkelijker kunnen geworden.

related partner content for mobile comes here

Ceo Michael Kinsbergen van Nedstat. ‘De website is natuurlijk een marketing- en communicatiekanaal en daarmee in principe het domein van marketeers. Maar het is ook een technisch kanaal en dus speelt technisch beheer eveneens een uiterst belangrijke rol. Met de Sitestat-WatchMouse koppeling hebben wij de communicatie tussen beide stakeholders veel directer en gemakkelijker gemaakt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in