Acht verschenen edities Bacio waren 'nulnummers'


Met een continu lezersonderzoek en de daaruit verkregen data, wordt het concept aangescherpt, de propositie geoptimaliseerd en de resultaten verwerkt in de toekomstige uitgaven.
Bacio wordt door MarketingXperts begeleid op het gebied van strategie en uitvoering. 'Ondanks het feit dat adverteerders zich focussen op multimediale campagnes, zien wij dat de lezersmarkt nog steeds enorme kansen biedt. Zeker voor Bacio: onderscheidend en eerlijk. Wij begeleiden Bacio al vanaf het eerste uur achter de schermen en het feit dat de hele wereld nu aan hoofdredacteur Petra Boots vraagt waarom Bacio deze week niet is uitgekomen, bevestigt de behoefte', licht directeur John de Vroede van MarketingXperts toe.
Bacio kwam op 12 februari voor het eerst uit, maar verdween afgelopen week plotseling uit de schappen. Er bleek geen nieuwe editie te zijn uitgekomen. De Bacio-makers zouden niet zo goed weten hoe het verder moet met het blad. Het zou een maandbad kunnen worden, of een tweewekelijkse uitgave. Volgens dagblad De Pers werd 'bezorgde lezers' zelfs om advies gevraagd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid