Overslaan en naar de inhoud gaan

Oplagedaling voor landelijk dagbladen in 2007

De Telegraaf en AD Nieuwsmedia zagen in 2007 hun oplage dalen. Vooral het AD moest fors terug in totaal betaalde kernoplage in vergelijking…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde gecertificeerde jaarcijfers van 2007 van Hoi. De Telegraaf zag de oplage dalen van 644.114 naar 635.371. De Telegraaf op zondag boekte wel winst: van 637.818 naar 639.977.

related partner content for mobile comes here

De Volkskrant ging van 252.821 naar 241.249 exemplaren en NRC Handelsblad van 218.379 naar 207.845. Het Parool verloor licht: van 64.113 naar 63.940 exemplaren.

Beter verging het Trouw: van 93.475 naar 94.018 exemplaren en Het Financieele Dagblad: van 53.533 naar 56.065. NRC Next kwam in zijn eerste jaar uit op een oplage van 62.671 exemplaren.

De totaal verspreide oplage van Metro ging van 465.224 naar 516.488. De Spits-oplage groeide van 401.553 naar 421.858. Dagblad De Pers noteerde voor 2007 een oplage van 479.342. Van DAG zijn geen Hoi-cijfers beschikbaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in