Overslaan en naar de inhoud gaan

Frank van Delft weg bij Nima

Na bijna 5 jaar werkzaam geweest te zijn als algemeen directeur van Nima zal Frank van Delft per 1 maart 2012 afscheid nemen van Nima.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij vindt zelf dat de stap niet helemaal onverwacht komt. Hij heeft bij aanvang laten weten de functie voor een beperkt aantal jaren te willen vervullen, ‘om ook na zijn jaren bij Nima nog de gelegenheid te hebben een vervolgstap in zijn carrière te maken.’

related partner content for mobile comes here

Het Nima laat weten dankbaar te zijn voor alles wat onder zijn leiding tot stand is gekomen. ‘Een professionele, gepassioneerde en zichtbare marketing beroepsorganisatie met een breed portfolio aan activiteiten waaronder de jaarlijkse Nima Awards.

Via verschillende commissies en bestuursrollen is Van Delft al sinds 1984 actief verbonden aan Nima. Hij blijft de komende tijd nog actief als Chairman van de European Marketing Confederation (EMC).

De directietaken zullen voorlopig worden overgenomen door Mario Zanoni (manager operations) en Marjon Bloemkolk (marketing & sales director). De invulling van de definitieve organisatie zal op een later tijdstip worden aangekondigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in