
De aanleiding is dat veel mensen zich bij de keuze van een nieuwe energieleverancier liever laten leiden door persoonlijk advies bij een vertrouwd verkooppunt dan door contact per telefoon of e-mail, aldus het energiebedrijf vrijdag.
Eneco werkt in dit project samen met baZoeKa, een dealerportaal voor kleinere winkels. Het heeft ongeveer 2000 verkooppunten in Nederland en biedt de winkelier een platform voor consumentendiensten in en om het huis, zoals internet, telefonie, digitale televisie, beveiliging, en nu ook energie.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWBaZoeKa organiseert het informatie- en bestelproces in de winkel en neemt de winkelier de administratieve afwikkeling uit handen. De aangesloten winkeliers zijn getraind om advies te geven over deze producten..
Bij de verkoop van energie kiezen we nu bewust ook voor de kleinere winkeliers, aldus Dirk-Jan Middelkoop van Eneco. 'Zij onderscheiden zich door service en persoonlijk contact.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee