Overslaan en naar de inhoud gaan

We Are Blossom ontwikkelt Sizz AppAdvisor

Sizz heeft de AppAdvisor gelanceerd, een app die gebaseerd op Facebook-activiteiten een persoonlijk advies geeft over welke 10 apps een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er zijn duizenden apps beschikbaar. Maar welke app voor de mobiele telefoon past bij je? Dat kun je zelf uitzoeken of je gebruikt de door We Are Blossom voor Sizz ontwikkelde AppAdvisor. Deze scant namelijk je Facebook-profiel en vertelt hoeveel procent entertainment, social, fashion en health je bent. De AppAdvisor geeft aan de hand hiervan een persoonlijk advies over welke 10 apps uit de ‘Apps we love’ van mobiele provider Sizz absoluut een aanvulling zijn voor je smartphone.
Details

related partner content for mobile comes here

Op 10 juli 2008 stonden er 500 apps in de App Store van Apple. Drie jaar later zijn dat er 500.000. ‘Apps we love’ van Sizz is in het leven geroepen om consumenten wegwijs te maken in het oerwoud van apps. In tegenstelling tot andere app-review-sites worden in Apps we love alleen de leukste en makkelijkste apps voor de mobiele telefoon gereviewd. Vier applovers bespreken met elkaar welke apps er zoal te installeren zijn in de categorieën entertainment, social, fashion en health. Deze reviews worden in filmpjes van circa anderhalve minuut gepresenteerd en zijn gratis en door iedereen te bekijken op Sizz.nl en vanuit de Sizz-app.

Door te kijken naar contacten, likes en profieldetails ziet de AppAdvisor wat belangrijke onderwerpen voor de Facebook-gebruiker zijn. De analyse van het profiel wordt daarna vertaald in een persoonlijke top 10 van apps. De AppAdvisor app is vervolgens direct te delen met Facebook-vrienden.

Credits:
Concept: We Are Blossom
Design: Grad Peters, Harm Denissen, Niels Weijers
Technische realisatie: Blue Mango Interactive, Michel Hoogenboom, Rene Martens
Projectmanagement: Sander Kok
Online media: Blue Mango Interactive
Verantwoordelijk bij de klant: Solange Mui, Laurens Penninks

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in