Overslaan en naar de inhoud gaan

De Jong aan de slag bij Energize

Richard de Jong neemt de creatieve leiding over bij Energize. Hij volgt Bart te Riele op die na bijna vier jaar zijn vertrek aankondigt bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Richard de Jong neemt de creatieve leiding over bij . Hij volgt Bart te Riele op die na bijna vier jaar zijn vertrek aankondigt bij het bureau.

related partner content for mobile comes here

De Jong gaat per 9 januari aan de slag als creatief directeur. Hij is onder andere medeoprichter van Qi en was creatief directeur bij FHV BBDO. De laatste jaren was hij werkzaam als freelance creative voor Achtung, Euro RSCG 4D en TBWA/ Tequila.

Klaas Weima, managing director: “We sluiten een hoofdstuk af en starten een nieuwe fase waarin we als bureau een belangrijke transformatie doormaken. De verhuizing naar Amsterdam zorgt voor een nieuwe dynamiek en positieve aantrekkingskracht. Met Richard breiden we ons management uit met een ervaren creatief die veel prijswinnende campagnes heeft ontwikkeld.”

Bart te Riele zegt met trots terug te kijken op de afgelopen vier jaar bij Energize. 'Toch hebben Klaas en ik geconcludeerd dat het gezamenlijke ondernemerschap niet heeft gebracht wat we er beiden van hadden verwacht. Om die reden ga ik op zoek naar een andere uitdaging.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in