Overslaan en naar de inhoud gaan

Op treinstations Sinterklaas kados kopen via QR codes

Speelgoed van Bart Smit is nu direct te koop via billboards die op alle NS-stations van Nederland staan. Naast afbeeldingen van spelletjes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De speelgoedfabrikant en winkelketen hebben de handen ineengeslagen om de Sinterklaasinkopen te vergemakkelijken. November en december staan in het teken van Sinterklaasstress. Hulpsinterklazen hebben steeds minder tijd om op cadeautjesjacht te gaan. Mattel en Bart Smit zijn daarom op zoek gegaan naar plekken waar ze juist tijd te doden hebben en kwamen snel uit op treinstations. Samen met Bart Smit hoopt de Sinterklaasinkopen te vergemakkelijken en zo stress te verminderen.

related partner content for mobile comes here

Een mooie ludieke Sinterklaas actie, maar helaas niet geheel goed uitgevoerd. Zo is de website Bartsmit.com is niet geoptimaliseerd voor smartphones. Daarnaast kun je niet snel iets kopen. Er is een account bij de online speelgoedwinkel is vereist (meer dan vijftien invoervelden!).

Tesco
Een QR-codecampagne op deze manier is reeds eerder ingezet. Enkele maanden geleden voerde supermarktketen Tesco echter in metrostations in Zuid-Korea een soortgelijke campagne. Consumenten konden daar middels het scannen van QR-codes direct hun boodschappen doen. De winkelketen bezorgde deze vervolgens bij hen thuis. Het bleek een uitkomst voor wachtende reizigers: zij deden volgens Tesco massaal hun dagelijkse inkopen vanaf het perron.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in