Overslaan en naar de inhoud gaan

General Motors zet Google+ in voor distributie nieuws naar media

Google+ is een leuke oplossing. Maar voor welk probleem ook alweer? Zo kijk ik een beetje aan tegen Google+. En dat gold al helemaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google+ is een leuke oplossing. Maar voor welk probleem ook alweer? Zo kijk ik een beetje aan tegen Google+. En dat gold al helemaal voor de Google+ Brand Pages. Geen idee wat ik daar op dit moment mee moet of kan. Maar misschien komt daar verandering in. Afgelopen week maakte General Motors bekend Google+ in te zetten voor het gericht verspreiden van multimedia-content aan journalisten, bloggers en andere belanghebbenden. Door een goede definiëring van de cirkels kan een nauwkeurig gericht bereik worden gerealiseerd. Het juiste bericht, via een druk op de knop, bij de juiste mensen, met alle toeters en bellen van audio, video, chatmogelijkheden etc.
In de woorden van GM zelf: "Welcome to . We are using Google+ to grant greater access to media and online publishers. From hangouts with leaders to a more tailored and rich way of delivering information in real time, Google+ has the potential to change the way we engage. We welcome your feedback regarding what you’d like to see here as we explore this new channel together."

related partner content for mobile comes here

Creatief? dat zeker. Hoewel we nog steeds met de kip/ei discussie zitten. Welke media bereik ik nu wel of niet op deze manier? Zijn er al genoeg bloggers en journalisten (én andere belanghebbenden) die Google+ actief gebruiken?
Zien we er hier in Nederland ook mogelijkheden voor?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in