Europese awards voor Hermitage, Bijenkorf en Xsaga
Beide evenementen werden ontwikkeld en geproduceerd door Xsaga Brands & Events. De prijs werd in 2004 in het leven geroepen om het belang te benadrukken van evenementen als vernieuwend communicatiemiddel en marketing tool voor bedrijven en organisaties.
In voorafgaande jaren werd de award onder andere uitgereikt aan events voor het Hamburg Philharmonisch Orkest, Diesel, Fiat, TGV en Roland Garros.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn het Spazio Eventiquattro in Milaan werden de winnaars vandaag bekendgemaakt tijdens de vijfde editie van deze gerenommeerde eventprijs. In totaal waren er bijna 100 inzendingen van Europese evenementenbureaus.
De opening van de Hermitage Amsterdam door Xsaga won de eerste prijs in de categorie Best Notoriety/Press Event. De rol die het evenement heeft gespeeld in de internationale marketingcampagne van het nieuwe museum was essentieel.
In de categorie Celebration/Festivity won Xsaga de 2de prijs, een zilveren olifant, voor het openingsevenement van de jubilerende Bijenkorf. Xsaga ontwikkelde en produceerde een creatief evenement dat als aftrap diende van de jubileumcampagne Inspirat140n ter gelegenheid van het 140-jarig bestaan.
Ook Winkelman en Van Hessen won een European Best Event Award. Het bureau kreeg de prijs voor het World Congress on Information Technology 2010 (WCIT 2010) in de categorie ‘Best Congress/Convention’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid