Overslaan en naar de inhoud gaan

Meijdam nieuwe DDMA-voorzitter

Henry Meijdam verkozen tot nieuwe voorzitter van DDMA, de branchevereniging voor dialoogmarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meijdam wil het Privacy Waarborg, het DDMA-keurmerk voor gegevensverwerking, verder invullen en bekend maken. En hij maakt zich sterk voor de promotie van de sector als serieuze verantwoord opererende bedrijfstak.

related partner content for mobile comes here

De keuze voor een voorzitter uit de politiek was een bewuste, aldus de DDMA. De komende jaren zal de maatschappelijke focus op dialoogmarketing toenemen. DDMA-directeur Diana Janssen: 'Henry kent het klappen van de zweep in Den Haag. En hij is als voorzitter van de OV-chipkaart commissie bekend met het speelveld van persoonsgegevens en privacy, een belangrijk speerpunt van DDMA. Wij denken dat Henry een belangrijke bijdrage kan leveren aan de maatschappelijke discussie en in wetgevingstrajecten, zoals de herziening van de Europese Richtlijn Gegevensbescherming en de cookiebepaling.'

Meijdam volgt Johan van Mil op, die een half jaar interim voorzitter was van de vereniging. Tom Kok trad in juni na zeven jaar DDMA-voorzitterschap af. Van Mil blijft verbonden aan de DDMA als lid van het kernbestuur in een nieuw bestuursmodel. DDMA werkt vanaf nu met een kernbestuur van drie tot vijf personen die op dagelijkse basis sturing geven aan de vereniging. Daarnaast introduceert DDMA de Strategische Raad, met hierin een vertegenwoordiger uit commissies en eventueel en drie personen van bijzondere kwaliteiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in