Drie nieuwe aanwinsten voor pr-bureau Coopr


Coopr breidt opnieuw uit, om de groei van het pr-bureau mogelijk te maken. De komst van Dorieke Cieremans (pr-consultant, 29 jaar), Rosanne van Setten (trainee, 23 jaar) en Joost Twigt (grafisch vormgever, 29 jaar) maakt dat het aantal medewerkers nu achttien bedraagt.
Dorieke Cieremans
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDorieke Cieremans (rechts op de foto) zit inmiddels zes jaar in het vak en werkte als laatst voor SiS PR, waar ze verantwoordelijk was voor klanten als AH to Go, KitKat en Nintendo. Bij Coopr is ze gestart als pr-consultant, met een focus op consumerklanten.
Rosanne van Setten
Rosanne van Setten (links) heeft Sociale Psychologie gestudeerd en liep eerder stage bij Weber Shandwick. Rosanne is bij Coopr gestart in het traineeprogramma en zij zal op diverse klanten ondersteunen. Daarnaast zal zij vanwege haar achtergrond een belangrijke rol spelen in het insights team.
Joost Twigt
Joost Twigt (midden) is grafisch en interactief vormgever en is wegens de snelgroeiende vraag naar visuele content toegevoegd aan de Content Studio van Coopr.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid