Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie nieuwe aanwinsten voor pr-bureau Coopr

Het zijn Dorieke Cieremans, Rosanne van Setten en Joost Twigt
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coopr breidt opnieuw uit, om de groei van het pr-bureau mogelijk te maken. De komst van Dorieke Cieremans (pr-consultant, 29 jaar), Rosanne van Setten (trainee, 23 jaar) en Joost Twigt (grafisch vormgever, 29 jaar) maakt dat het aantal medewerkers nu achttien bedraagt.

related partner content for mobile comes here

Dorieke Cieremans

Dorieke Cieremans (rechts op de foto) zit inmiddels zes jaar in het vak en werkte als laatst voor SiS PR, waar ze verantwoordelijk was voor klanten als AH to Go, KitKat en Nintendo. Bij Coopr is ze gestart als pr-consultant, met een focus op consumerklanten.

Rosanne van Setten

Rosanne van Setten (links) heeft Sociale Psychologie gestudeerd en liep eerder stage bij Weber Shandwick. Rosanne is bij Coopr gestart in het traineeprogramma en zij zal op diverse klanten ondersteunen. Daarnaast zal zij vanwege haar achtergrond een belangrijke rol spelen in het insights team.

Joost Twigt

Joost Twigt (midden) is grafisch en interactief vormgever en is wegens de snelgroeiende vraag naar visuele content toegevoegd aan de Content Studio van Coopr.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in