Overslaan en naar de inhoud gaan

De 3 inspirerende brand activation-cases van juli

Gekleurd zout, het failliet van de traditionele fotografie en de naakte waarheid over koffie; 3 inspirerende brand activation-cases van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1. Natural Bliss – Stunt met naakte baristas (bureau: 360i)

related partner content for mobile comes here

Nestlé’s Natural Bliss schudt zijn brave koffiemelk-imago van zich af met een licht pikante stunt.
Voor één dag nemen ze een New Yorkse coffeeshop over en laten er modellen gehuld in een
bodypaintkostuum gratis koffie schenken. De combinatie van naakte baristas en een gratis bakje
troost blijkt een gouden een-tweetje: klanten zijn even ontregeld, maar al snel verschijnt een dikke
glimlach. De video is al bijna tweeënhalf miljoen keer bekeken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

2. Fundacion Favaloro - Het zout dat je kunt zien (bureau: Grey Latam)

De meeste Argentijnen gebruiken veel te veel zout. Het resultaat is een schrikbarend aantal
mensen met een te hoge bloeddruk. In een intelligente en impactvolle bewustwordingscampagne
bindt gezondheidsorganisatie Fundación Favaloro de strijd aan met overmatig zoutgebruik. Het
idee: maak de onzichtbare vijand zichtbaar. De oplossing: gekleurd zout.

3. Apple – Shot on iPhone 6 (TBWA\Media Arts Lab)

Met Shot on iPhone 6 zet Apple een nieuwe standaard als het gaat om show-don’t-tell-campagnes.
Deze tot in de puntjes uitgedachte mix van outdoor, print en social laat op een indrukwekkende
manier zien welke oogverblindend mooie foto&;s en video&;s mensen dagelijks met een iPhone
maken. In 73 steden in 25 landen verschenen foto&;s van amateurfotografen op billboards en in
printadvertenties. Samen vormden ze een gigantische foto-expositie die op social media een eigen
leven ging leiden.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

BrandActivation.nl, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het beste werk van het jaar gekozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in