Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo verloor sinds de fusie al 162.000 abonnementen

De integratie met UPC zorgde voor klantenverlies en ook de omzet liep terug.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het eerste kwartaal na de fusie met UPC verloor Ziggo 56.600 klanten en 87.000 abonnementen. Sinds de aankondiging van de fusie - vorig jaar april - nam het aantal abonnementen af met 162.700. In totaal heeft Ziggo Nederland nog 9,798 miljoen abonnementen. 

related partner content for mobile comes here

Dat blijkt uit de cijfers over het tweede kwartaal van 2015. 

Topman Baptiest Coopmans zegt dat de afname van klanten en abonnementen onder meer wordt veroorzaakt door &;voortdurende operationele uitdagingen als gevolg van de netwerk- en productharmonisatie en de verdere integratie van de onderneming&;.

De omzet van Ziggo daalde met 2,2 procent en kwam uit op 617,9 miljoen euro. De winst was in het tweede kwartaal 32,4 miljoen euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in