Overslaan en naar de inhoud gaan

Inschrijving Magneten geopend

Tot 14 augustus kan worden ingezonden voor de jaarprijzen voor het beste, meest creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creativiteit, Effectiviteit en Employer Brand

related partner content for mobile comes here

De Magneet kent drie hoofdcategorieën. Creativiteit, Effectiviteit en Employer Brand (continuïteit).

De inzendingen kunnen worden gedaan in alle mogelijke on- en offline toepassingen.

Een nieuwe subcategorie is Smart budget, inspelend op de slimme manieren waarop ook met een klein budget campagnes worden gevoerd.

Jeroen van den Brink, voorzitter van de over deze categorie “we kwamen in de afgelopen jaren vaak prachtige ideeën tegen die met bijzonder lage budgetten waren uitgevoerd. Om juist deze ideeën te vieren, en te voorkomen dat ze ondersneeuwen onder de druk van grote campagnes hebben we gemeend hier een eigen categorie (Small Budget) voor te moeten creëren”.

De Magneten zijn bedoeld als een inspiratiebron voor iedereen die zich met employer branding, HR, recruitment en communicatie bezighoudt.

Employer Branding Experience 2015

De uitreiking van de Magneten zal dit jaar weer samenvallen met het vakcongres ‘Employer Branding Experience 2015’, begin november.

Het vakcongres wordt mede mogelijk gemaakt door TMG (Telegraaf Media Groep, VNU Vacature Media, de NVP, Vakgroep Arbeidsmarktcommunicatie bureaus en Recruiters United).

Het ingezonden werk moet zijn ingezet tussen 1 juli 2014 en 30 juni 2015. De uiterste deadline voor inzending is 14 augustus 2015 16.00 uur.

Kijk op voor meer informatie en de inzendreglementen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in