Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze inzichten doet de branche op in een onderzoek naar de impact van retailmedia

Marktpartijen hebben samen onderzoek laten doen naar verschillende vormen van retailmedia-reclame, en de reactie van de consument.
Albert Heijn retail media
Ook Colgate gebruikt retail media op de website van AH
© Screenshot Adformatie / AH.nl
Albert Heijn retail media
Ook Colgate gebruikt retail media op de website van AH
© Screenshot Adformatie / AH.nl

Consumenten ervaren advertenties op retailplatformen als veel positiever dan advertenties op andere kanalen. De gemiddelde advertising fit ligt met 49 procent veel hoger dan de benchmark van 33 procent bij reguliere display-ads. Dat meldt GroupM in een onderzoek dat is uitgevoerd met marktpartijen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in