Overslaan en naar de inhoud gaan

Canday verzorgt herpositionering voor zonnestudiomerk Ultrasun

'Samen hebben we Ultrasun weten te positioneren als partner in wellness met een open en internationale uitstraling.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een pitch mocht reclamebureau opnieuw aan de slag voor , een merk dat 40 jaar actief is in wellness producten zoals zonne- en collageenbanken. Canday verzorgde de herpositionering van het merk.

related partner content for mobile comes here

Thijs Fabels, directeur van Ultrasun International, zegt dat de markt waarin zijn bedrijf acties is, aan het veranderen is. &;We merken dat onze producten niet enkel meer in de zonnestudio’s van de wereld geplaatst worden, maar onderdeel worden van het totale wellnesspakket dat de consument tot zich neemt. Reden voor ons om kritisch naar ons merk te kijken en hierbij heeft Canday ons perfect geholpen. Samen hebben we Ultrasun weten te positioneren als partner in wellness met een open en internationale uitstraling!&;

Beleving en resultaat
Bij de herpositionering werd de focus gelegd op de beleving en het resultaat van het gebruik van een Ultrasun product. Het doel was dat de visuele stijl interessant en wereldwijd herkenbaar is. Volgens Fabels is Canday hierin geslaagd.

Over Ultrasun
Ultrasun noemt zich een oer-Hollands bedrijf dat zich heeft ontwikkeld tot één van de toonaangevende bedrijven in zijn sector. Via kantoren in onder andere Europa, Noord-Amerika en Azië worden klanten over de gehele wereld bediend. Het diverse aanbod zonnebanken, en tegenwoordig ook collageenmachines, biedt een ruime keuze uit kwalitatieve producten voor zowel de zonnestudiohouder als wellness centra en sportscholen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in