Overslaan en naar de inhoud gaan

Selly brengt online winkelgemak naar de fysieke wereld

Selly wil het gemak van online shoppen combineren met het leuke van fysiek winkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Een product kopen op internet begint met een specifieke zoekopdracht’’ zegt product manager Kelly van der Veen. “Je vindt in één keer wat je wilt hebben. Alleen kom je altijd bij grote webshops terecht, waar het puur om de prijs gaat. Shoppen gaat eigenlijk om iets anders. Tijdens het winkelen in de stad krijg je advies van iemand met liefde voor zijn winkel en producten. Om deze reden ga je naar de winkel en niet naar een webshop. Wij dachten: Waarom begint deze ervaring pas in de winkel en niet al online?"

related partner content for mobile comes here

stelt onafhankelijke ondernemers in staat om hun doelgroep ook online en mobiel te bereiken. Met de zojuist gelanceerde app en website willen de bedenkers het gemak van online winkelen overbrengen naar de fysieke winkel. Via een zogeheten &;hengelen&; functie kan de gebruiker een vraag uitzetten. Het systeem matcht die met de juiste winkels. Winkeliers kunnen reageren via de chatfunctie in de app.

Ook is het mogelijk om een Twitter- of Instagram-account aan Selly te koppelen. Hierna kan de Selly gebruiker tweeten of Instagram berichten plaatsen met de hashtag . “Zo vraag je niet alleen je eigen volgers, maar ook de Selly winkeliers om hulp”, aldus Aris Thijssen van Selly Amsterdam.

Shoppers kunnen met Selly vanaf vandaag terecht bij 75 ondernemers in Amsterdam. De app is gratis te downloaden via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in