Overslaan en naar de inhoud gaan

Flexfunnel geeft marketeer controle over bestelproces

Online bureau Bikkelhart lanceert met Novusoft een oplossing waarmee marketeers zelf eenvoudig het online bestelproces kunnen beïnvloeden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waar de e-commerce manager, online marketeer of webanalist zelf in staat is om geschreven en visuele content testuren vanuit het CMS, is hij voor wijzigingen in het online bestelformulier (funnel) aangewezen op het indienen van wijzigingsverzoeken en IT-release kalenders.

related partner content for mobile comes here

Met l kan de marketeer zelf zijn funnels testen, doormeten en optimaliseren, zonder tussenkomst van IT.  Eric van Diemen, partner bij , zegt de oplossing in de markt te hebben gezet vanuit een frustratie. &;Online verkopen is een vak waar flexibiliteit in je website een vereiste is om te inkunnen spelen op online gedrag. Je wilt kunnen testen om doelstellingen te behalen en conversie te verhogen. We zien dat marketeers vaak beperkt worden in hun vrijheid door administratie of langlopende IT-trajecten.&;

Vooral voor de finance markt is het belangrijk om uitval tijdens het aanvraagproces te beperken, zegt Jean-Pierre Kroezen, partner bij Novusoft: “Bij banken en verzekeraars doorlopen consumenten vaak een complexe funnel met veel vragen, bijvoorbeeld om en autoverzekering te kunnen afsluiten. Velen haken tijdens dit proces af dus is er veel te winnen met optimaliseren.&;

Bestaande gebruikers zijn onder andere a.s.r. (Ditzo.nl), Bovemij (Polis Direct en Bovag Pechhulp) en BNP Paribas Cardif

Foto: Eric van Diemen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in