Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever Food Solutions kiest voor Emakina

Unilever Food Solutions stelt Emakina aan als wereldwijde strategische digitale partner voor de komende jaren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever Food Solutions, leverancier aan horeca en instellingen, wees het contract aan Emakina toe na een competitie tussen drie bureau’s. In een persbericht meldt Emakina: &;Emakina kreeg hoge cijfers voor zijn strategisch inzicht, creativiteit en technische slagkracht. Andere positieve factoren waren de gepaste aanpak bij het beheren van grote projecten en de bekwaamheid om ze wereldwijd te implementeren. De samenwerking gaat meteen van start en omvat 60 landen, geclusterd in 22 meerlandenorganisaties.&;

related partner content for mobile comes here

Versterking van het wereldwijde digitale bereik
De samenwerking omvat de strategie, een digitaal en een creatief plan, instrumenten en procedures, analytics, CRM-advies, een ‘re-launch’ van de website en mobiele ontwikkelingen. Het team zal de wereldwijde aangepaste online toegang beheren en de coaching voor alle markten. Zo beoogt het project een internationaal gestroomlijnde maar ook echt gelokaliseerde aanwezigheid op het web te realiseren.

Joris Broekmans, Senior Global CRM & Digital Manager van Unilever Food Solutions licht toe: &;We hebben gezocht naar een sterke mondiale digitale partner, met slimme strategische inzichten, plus de sterke ruggengraat voor de uitrol en het beheer van onze ambitieuze digitale visie. Emakina bood de juiste mix. Wij zijn ervan overtuigd dat de omvang van onze gemeenschappelijke uitdagingen zal leiden tot een gelukkig lange-termijnpartnerschap.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in