Overslaan en naar de inhoud gaan

Nissan wordt nieuwe hoofdsponsor van UEFA Champions League

De Japanse autofabrikant lost Ford af met een vierjarig contract.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

de overeenkomst tussen de Europese voetbalbond en Nissan duurt tot medio 2018. De samenwerking geldt ook voor de UEFA Super Cup.

related partner content for mobile comes here

Nissan ziet ‘de meest prestigieuze voetbalcompetitie in Europa’ als een mondiaal platform om fans over de hele wereld te bereiken en het enthousiasme voor voetbal en auto&;s met elkaar te verbinden’, aldus Roel de Vries, Corporate Vice President en Global Head of Marketing and Communications bij Nissan, in een verklaring.

Japans tweede automerk - met als grootste aandeelhouder het Franse Renault – maakte geen details bekend over de kosten van de overeenkomst, maar noemde die &;onze grootste sponsordeal ooit’. Er gaan geruchten dat het om een bedrag van meer dan 50 miljoen euro zou gaan.

Als officiële hoofdsponsor bezit Nissan de rechten op het gebied van content, media, hospitality, de wedstrijden inclusief de laatste trainingen en de finale.

Nissan is met Heineken nu de tweede officiële partner van UEFA Champions League tot en met 2018. Adidas is de Official Supplier. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in