Specsavers belegt online positionering bij FRTRSS
Specsavers en FRTRSS werken samen om brand ambassadors te activeren middels online activaties.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Specsavers maakt bij alle activaties gebruik van het door FRTRSS ontwikkelde ambassador platform, waar alle content die door ambassadeurs van het merk wordt gemaakt, wordt ontsloten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
FRTRSS lanceerde in 2014 al verschillende campagnes met Specsavers, zoals de Specsavers Was Nou Maar Toolkit. Deze activatie laat de gebruiker zelf content creëren rondom het thema 'Was nou maar naar Specsavers gegaan'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn op dit moment word hier een nieuw brillenmerk aangekondigd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid