Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne vd dag: ontmaskerende makeup

Echte vrouwen verwijderen hun make-up om te vertellen over hun huidprobleem in een oprechte campagne van Dermablend Pro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dermablend Pro maakt corrigerende make-up. Het ligt voor de hand om op een TelSell-achtige manier te vertellen hoe waanzinnig goed de make-up huidproblemen maskeert. Het merk kiest juist voor het omgekeerde en laat Cassandra Bankson en Cheri Lindsay hun make-up verwijderen. 

related partner content for mobile comes here

Bankson is model en bekend door haar make-upadviezen op YouTube. Zij laat haar met acne bedekte gezicht zien en vertelt geemotioneerd over hoe ze hiermee werd gepest. Lindsay heeft vitiligo, een aandoening die haar donkere huid steeds lichter maakt waardoor vlekken ontstaan. 

Beiden komen tot de conclusie dat ze make-up voorheen gebruikten om zich te bedekken en te verbergen wie ze eigenlijk waren. &;Nu gebruik ik het om mezelf uit te drukken en de wereld te laten zien wie ik echt ben.&;  

In de &;Camo Confessions&; roepen zij anderen op hun eigen bekentenis in te sturen en daarmee anderen te helpen. &;Perfectie bestaat niet, wees jezelf.&; De campagne voor Dermablend Pro is de opvolger van . Hij speelt ook nu weer een rol in de campagne.

De campagne werd gemaakt door het Amerikaanse bureau Tuxedo. 

;s Camo Confession

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

;s Camo Confession

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in