Overslaan en naar de inhoud gaan

Ketchum adviseert Malaysia Airlines over communicatie vermist vliegtuig

Malaysia Airlines heeft de hulp ingeroepen van Ketchum na veel kritiek op de crisiscommunicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Malaysia Airlines, de luchtvaartmaatschappij die onder vuur ligt vanwege de commmunicatie over de vermiste  vlucht MH370  heeft hulp ingeschakeld. John Bailey - een bekende luchtvaart-pr- expert die aan het hoofd staat van Ketchum  in Singapore, is ingehuurd om  Malaysia Airlines te adviseren over de crisiscommunicatie. Dat meldt Holmes Report.

related partner content for mobile comes here

Internationaal team 

Volgens The Holmes Report leidt  Bailey  een team van zeven Ketchum-stafleden, afkomstig van de vestigingen in  Singapore, Londen,  New York en Kuala Lumpur. ‘Ongeveer een week na de verdwijning van MH370 , heeft de leiding  van Malaysia Airlines  een team van Ketchum gevraagd naar advies en media-ondersteuning’,  bevestigde Ketchum EMEA-ceo  David Gallagher aan  Holmes Report. ‘Dit is een ongekende gebeurtenis  en onze harten gaan uit naar de passagiers en de bemanning van de vlucht MH370 , en aan de families.’

Ervaren

John Bailey, die het Ketchum-agentschap in 2005 heeft opgericht, werd eerder ingeschakeld bij talrijke crisissituaties in de luchtvaart.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in