Overslaan en naar de inhoud gaan

Businessvrouwen beginnen RockstarsOnly

Vandaag op Internationale Vrouwendag introduceren vier businessvrouwen uit de wereld van media en marketing RockstarsOnly
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De doelstelling van dit netwerk van ondernemers is 'samen de economie veranderen door compromisloos en passievol zakendoen'. De vrouwen van (The Life Changing Business Network) zijn Ingrid Tappin die zich personal business specialist en lifestyle expert noemt, Sabine Schoorl – business performance specialist, voorheen adjunct-directeur bij Heddes Bouw, Mylène Gordinou de Gouberville – personal branding specialist, presentatietrainer en NTR televisiepresentatrice en Hesther Jolly, storytelling specialist en communicatiemanager bij Discovery Networks.

related partner content for mobile comes here

De vier vrouwen vergelijken ondernemers met rockstars. Zij geloven dat succesvolle ondernemers de beste versie van zichzelf laten zien. RockstarsOnly introduceert daarom vijf nieuwe P’s in marketing en business: People, Passion, Personality, Purpose & Performance. Op basis van deze strategie willen zij een beweging in gang zetten 'die ondernemers in staat stelt levens te veranderen en daarmee de economie'. Volgens Tappin komt Nederland de crisis pas te boven als mensen zich gaan beseffen dat we in een 'betekeniseconomie' leven. 'In de oude economie ging het om het binnenhalen van de grote deals. Vandaag de dag moet je zelf 'een big deal' zijn. Imago en identiteit zijn één. Je kunt je niet meer verschuilen achter een gaaf logo. En de overheid gaat het ook niet regelen. Wie jij bent en waar je als ondernemer voor staat, is belangrijker dan ooit. En daarin zijn authenticiteit en betekenis maatgevend.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in