
Eind vorig week lag door een stroomstoring bij luchtverkeerscentrum Belgocontrol de luchthaven Brussels Airport een tijd plat. De uitgelezen kans voor Brussels Airlines om de klantvriendelijkheid - waarmee ze adverteren - eer aan te doen.
TBWA\Belgium bedacht en produceerde voor de luchtvaartmaatschappij een activatiecampagne genaamd 'The Blackout Bus'. Om de lange wachttijden en ergernissen op te vangen, nam een shuttlebus gestrande passagiers mee op een tour door de Belgische hoofdstad, in afwachting tot de luchthaven weer 'up and running' was.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens
Volgens De Morgen heeft de stroomstoring de luchtvaartmaatschappijen op zijn minst 2,5 miljoen euro gekost.
Klant: Brussels Airlines
Vice President Marketing: Nathalie Erdmanis
Brand Manager: Matthieu Fores
Media Relations Manager: Kim Daenen
Reclamebureau: TBWA\ Belgium
Creative Director: Gert Pauwels
Art Director: David Maertens
Copywriter: Vital Schippers
Account Director: Pauline Kinet
Account Manager: Yolanda Lopez
RTV Production team - Saké: Anton Ceuppens - Eva Segers
Pride: Isabelle Verdeyen - Katrien De Raijmaeker
Brand activation team: Carole Jacobs
Illustration: Hendrik Everaerts
Print production: Hendrik D’haemer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee