Overslaan en naar de inhoud gaan

Brussels Airlines verrast door stroomstoring gestrande passagiers

De luchtvaartmaatschappij doet slogan 'we go the extra smile' eer aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

bedacht en produceerde voor de luchtvaartmaatschappij een activatiecampagne genaamd &;The Blackout Bus&;. Om de lange wachttijden en ergernissen op te vangen, nam een shuttlebus gestrande passagiers mee op een tour door de Belgische hoofdstad, in afwachting tot de luchthaven weer &;up and running&; was.

Volgens heeft de stroomstoring de luchtvaartmaatschappijen op zijn minst 2,5 miljoen euro gekost.

Credits
Klant: Brussels Airlines
Vice President Marketing: Nathalie Erdmanis
Brand Manager: Matthieu Fores
Media Relations Manager: Kim Daenen
Reclamebureau: TBWA\ Belgium
Creative Director: Gert Pauwels
Art Director: David Maertens
Copywriter: Vital Schippers
Account Director: Pauline Kinet
Account Manager: Yolanda Lopez
RTV Production team - Saké: Anton Ceuppens - Eva Segers
Pride: Isabelle Verdeyen - Katrien De Raijmaeker
Brand activation team: Carole Jacobs
Illustration: Hendrik Everaerts
Print production: Hendrik D’haemer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in