Overslaan en naar de inhoud gaan

Natwerk versterkt team met creative art director en accountmanager

Ook is het reclame- en activatiebureau verhuist naar een nieuw kantoor op de Rozenstraat, Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onlangs begon Marre de Visser (30) bij als accountmanager en ging Glen Hansen (30) aan de slag als nieuwe creative art director. Hansen was hiervoor werkzaam als art director bij het internationale reclamebureau Grey in Düsseldorf.

related partner content for mobile comes here

De Visser heeft zes jaar gewerkt als communicatieadviseur bij pr-bureau De Wolven. Naast twee nieuwe werknemers heeft Natwerk ook zijn intrek genomen in een nieuw kantoor in hartje Amsterdam op de Rozenstraat in een oude omgebouwde garage.

Over Natwerk
Reclame- en activatiebureau Natwerk is opgericht in 2005 door Frank de Ruwe (creative director). Inmiddels bestaat het managing team uit managing director Lard Breebaart, strategy director Reinier Steures en twaalf medewerkers. Het Amsterdamse bureau is werkzaam voor onder andere Converse, FEBO, V&D, Unilever en Waternet. Natwerk maakt ook eigen producten zoals Bello Limoncello, Bacon Hagelslag en Broesko.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in