Overslaan en naar de inhoud gaan

'Goodness-frisdrank' van Vrumona gaat lekker over de top met 'heilige' Arie Boomsma

Arie Boomsma is het nieuwe gezicht van frisdrankmerk Holy Soda van Vrumona.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lang hoefde Vrumona naar eigen zeggen niet te zoeken naar een nieuw gezicht voor de reclame van het &;verantwoorde frisdrankmerk&; Holy Soda. Vrumona zegt: &;Arie Boomsma is de personificatie van de 100% Goodness-claim van deze 100% natuurlijke frisdrank. Positieve dingen doen, dat is waar zowel Holy Soda als Arie Boomsma voor staat.&; De commercial - waarin Boomsma onder meer over water loopt - is gemaakt door reclamebureau Doom & Dickson (productiemaatschappij: 25FPS).

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De nieuwe commercial (te zien vanaf 27 mei) is het eerste resultaat van de samenwerking tussen Boomsma en Holy Soda. Vrumona zegt dat er plannen liggen om meer reclameactiviteiten met Boomsma te ondernemen.

Vrumona over Holy Soda
&;Holy Soda is de nieuwe generatie frisdrank die voor 100% uit natuurlijke ingrediënten bestaat. De basis is sprankelend Sourcy-mineraalwater, aangevuld met echt fruitsap en het zoet uit het plantje stevia. Holy Soda is niet alleen lekker en helemaal natuurlijk, het is ook nog eens laag in calorieën. Per 100 ml bevat het slechts 13-15 kcal en dat is 50-60% minder dan reguliere frisdranken. 100% Goodness, dus! Er zijn drie fruitige smaken: appel-framboos, peer-perzik en appel-cranberry. Holy Soda is te vinden in het frisdrankenschap van de supermarkt en onderweg.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in