Overslaan en naar de inhoud gaan

Millford steekt Giesen ten Kate in nieuw jasje

Ontdekken, enthousiasme en gedrevenheid uitgangspunten vernieuwd design.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het koffiemerk gelooft dat koffie pas goed smaakt als er hard, eerlijk en gepassioneerd aan gewerkt is. Daarom vroeg het koffiemerk het Leidse &;brand identity&;-bureau een nieuwe stijl en verpakkingslijn te ontwikkelen voor startende koffiedrinkers.

related partner content for mobile comes here

Om een passende stijl neer te kunnen zetten ging Millford op zoek naar het merkeigen verhaal. Naar eigen zeggen bekijkt Giesen ten Kate &;koffie vanuit een andere hoek, trekken ze een eigen plan en staan ze garant voor kwaliteitskoffie waar zij zelf uit bed voor komen&;.

Het avontuurlijke geitje
Volgens de legende van Kaldi is koffie ooit ontdekt door een geitenhoeder en was hem dit nooit gelukt zonder zijn geiten. Daarom staat het eigenwijze dier symbool voor het vernieuwde Giesen ten Kate en moet het geitje uitgangspunten als avontuur, ambitie, enthousiasme en passie overbrengen. Naast een betrouwbare uitstraling, moet het geitje een glimlach afdwingen en pure ambacht uitstralen.

Credits
Opdrachtgever: Giesen ten Kate
Merk: Giesen ten Kate
Bureau: Millford

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in