Overslaan en naar de inhoud gaan

Briljantste bioscooppromotie van Nederland

Met z'n tweeën naar de bios voor de prijs van één? Maandag 20 augustus zijn de AH Filmweken weer van start gegaan. Bij deze jaarlijkse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met z'n tweeën naar de bios voor de prijs van één? Maandag 20 augustus zijn de weer van start gegaan. Bij deze jaarlijkse 2-voor-1 actie ontvang je bij 20 euro aan boodschappen bij Albert Heijn een speciale bon voor een gratis tweede bioscoopkaartje.

related partner content for mobile comes here

De actie valt samen met de start van het nieuwe bioscoopseizoen. Augustus en september zijn waarschijnlijk zwakke maanden voor de bioscopen, maken ze dat nu d.m.v. de AH Filmweken dan goed? Ik denk het wel! De jaarlijkse actie is de grootste bioscooppromotie in Nederland. De verwachting is dat de AH Filmweken ruim een miljoen bezoekers naar de bioscopen zal lokken. De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten en filmverhuurders zijn dan ook zeer verheugd met de samenwerking.

Kopen consumenten nu dan meer om maar een bioscoopkaartje te bemachtigen? En hoe vaak gaan ze nu extra naar de AH dan voorheen? Consumenten proberen volgens mij toch om in ieder geval hun winkelmandje te vullen voor die 20 euro en kopen hierdoor dus meer of extra dan als de actie er niet zou zijn.

Dienen de AH Filmweken nou als promotie voor het nieuwe bioscoopseizoen of voor de promotie van de AH? Wie heeft er het meest belang bij? AH of de bioscopen? Zonder de AH Filmweken zou het nieuwe bioscoopseizoen een zwakke start meemaken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in