Briljantste bioscooppromotie van Nederland


Met z'n tweeën naar de bios voor de prijs van één? Maandag 20 augustus zijn de AH Filmweken weer van start gegaan. Bij deze jaarlijkse 2-voor-1 actie ontvang je bij 20 euro aan boodschappen bij Albert Heijn een speciale bon voor een gratis tweede bioscoopkaartje.
De actie valt samen met de start van het nieuwe bioscoopseizoen. Augustus en september zijn waarschijnlijk zwakke maanden voor de bioscopen, maken ze dat nu d.m.v. de AH Filmweken dan goed? Ik denk het wel! De jaarlijkse actie is de grootste bioscooppromotie in Nederland. De verwachting is dat de AH Filmweken ruim een miljoen bezoekers naar de bioscopen zal lokken. De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) en filmverhuurders (NVF) zijn dan ook zeer verheugd met de samenwerking.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKopen consumenten nu dan meer om maar een bioscoopkaartje te bemachtigen? En hoe vaak gaan ze nu extra naar de AH dan voorheen? Consumenten proberen volgens mij toch om in ieder geval hun winkelmandje te vullen voor die 20 euro en kopen hierdoor dus meer of extra dan als de actie er niet zou zijn.
Dienen de AH Filmweken nou als promotie voor het nieuwe bioscoopseizoen of voor de promotie van de AH? Wie heeft er het meest belang bij? AH of de bioscopen? Zonder de AH Filmweken zou het nieuwe bioscoopseizoen een zwakke start meemaken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid