Overslaan en naar de inhoud gaan

Lego bouwt lekker door

Lego blijft gestaag scoren met de Lego Club en het bijbehorende Lego-magazine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Menigeen zal er jaloers op zijn: een klantenclub met 2,5 miljoen leden. Bij Lego zijn ze er trots op. In 1997 werd de Lego Club internationaal gepositioneerd. De kinderen stroomden toe. In de regio Duitsland-Zwitserland-Oostenrijk telt de Lego Club ruim 500.000 leden, waarvan 10 procent meisjes. De kerndoelgroep, kinderen tussen 6 en 12 jaar, is uiteraard ruim vertegenwoordigd. Maar ook oudere Lego-freaks zijn lid.

related partner content for mobile comes here

Aanvankelijk was lidmaatschap gratis. Dat Lego de clubleden sinds 2001 laat betalen, gaf alleen maar nog een extra impuls aan het ledental. Het Lego Club-lidmaatschap eindigt automatisch na twee jaar. Het mag worden verlengd, en daar maken veel leden grif gebruik van.

Lego Club-leden worden dan ook voortdurend door Lego in de watten gelegd, met kortingen op Lego-producten, tegoedbonnen en korting op toegangskaartjes voor Legoland of andere themaparken. Ze krijgen soms een Lego-pakketje thuisgestuurd, en vijf keer per jaar het Lego-magazine. De Lego Club versterkt het ‘communitygevoel’. En daarmee de afzet, weten ze bij Lego.

bron: Direkt Marketing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in