Overslaan en naar de inhoud gaan

Winststijging WPP 7 pct

WPP Group heeft in de eerste helft van dit jaar een winst voor belastingen behaald van 670 miljoen dollar. Dat is een groei van bijna 7…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winst is mede te danken aan sterke prestaties in China en India. Het inkomen groeide met 5,3 pct naar 5,8 miljard dollar. In China was de inkomensgroei maar liefst 30 pct en in India 22 pct.

related partner content for mobile comes here

In Latijns-Amerika, Afrika en het Midden-Oosten was de groei bijna 11 pct. In Noord-Amerika kwam WPP uit op een 5 pct groei, 3 pct groei was er in Europa en 2,5 pct in Groot-Brittannië.

De groei in de VS - nog altijd de grootste markt - en in printmedia (dagbladen, tijdschriften) is afgevlakt. WPP verwacht dat ook 2008 een goed jaar wordt ‘zolang de economie in de VS groeit’. Ook de Olympische Spelen in Bejing en de bestedingen aan de Amerikaanse verkiezingen zullen een rol van betekenis spelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in