
Er is weer eens een nieuwe doelgroep gesignaleerd: de karma-kapitalisten. Nee, dat zijn geen belegen milieufreaks, anti-globalisten of doorgeslagen naturisten. Het zijn jonge mensen met een gezonde koopkracht die zich in alles duurzaam opstellen zonder daar verder over na te denken.
Mensen die een zeer gezonde levensstijl nastreven, waarbij ecologie meer telt dan economie. Andere kernwoorden die deze groeiende doelgroep typeren: kwaliteit, authenticiteit, creativiteit, balans, waarden.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGB
Even schrikken voor recht-toe-recht-aan-marketeers die nog gewoon uitgingen van de vier P’s en van zoiets ouderwets als reclamespotjes op tv. Het slimst is om nauw contact te onderhouden met de nieuwe karma-kapitalisten. Beter nog: zet er gewoon een paar op je loonlijst.
bron: Werben & Verkaufen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee