Overslaan en naar de inhoud gaan

Dommelsch komt met festivalblikjes en -flesjes

Bier en muziek blijven onlosmakelijk aan elkaar verbonden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het lijkt alsof alle festivals en popconcerten onder de bierbrouwers zijn verdeeld. Grolsch heeft bijvoorbeeld Lowlands en North Sea Jazz onder zijn hoede, Heineken heeft Dance Valley en Pinkpop, Dommelsch heeft Parkpop en Bospop, Brand Bier Pinkpop. En zo kan het rijtje nog wel worden aangevuld.

related partner content for mobile comes here

Dommelsch sponsort niet alleen, het past zijn verpakking ook aan op het festivalseizoen.

Om de betrokkenheid van het merk Dommelsch bij muziekfestivals te communiceren is een platform ontwikkeld waarvoor Mountain de identiteit ontwikkelde en Ideas for brands de activation deed. Onderdeel daarvan zijn naast diverse point-of-sale en buiten materialen de limited edition festivalblikjes en -flesjes. Ook de Perfectdraft-tapvaatjes zijn tijdelijk in een festivaleditie verkrijgbaar.

Op deze Dommelsch-producten is gebruikgemaakt van een hoofdvisual waar in een diepzwarte achtergrond vanuit de lichtbundel van een podiumlamp met rode accenten het publiek opdoemt.

De verpakkingen bevatten tevens een verwijzing naar de site waar de activation plaatsvindt door middel van prijsvragen en festivalagenda's.

Het is niet de eerste keer dat Dommelsch de verpakking tijdelijk verandert. In oktober vorig jaar was er een heuse .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in