Dommelsch komt met festivalblikjes en -flesjes
Het lijkt alsof alle festivals en popconcerten onder de bierbrouwers zijn verdeeld. Grolsch heeft bijvoorbeeld Lowlands en North Sea Jazz onder zijn hoede, Heineken heeft Dance Valley en Pinkpop, Dommelsch heeft Parkpop en Bospop, Brand Bier Pinkpop. En zo kan het rijtje nog wel worden aangevuld.
Dommelsch sponsort niet alleen, het past zijn verpakking ook aan op het festivalseizoen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaOm de betrokkenheid van het merk Dommelsch bij muziekfestivals te communiceren is een platform ontwikkeld waarvoor Mountain de identiteit ontwikkelde en Ideas for brands de activation deed. Onderdeel daarvan zijn naast diverse point-of-sale en buiten materialen de limited edition festivalblikjes en -flesjes. Ook de Perfectdraft-tapvaatjes zijn tijdelijk in een festivaleditie verkrijgbaar.
Op deze Dommelsch-producten is gebruikgemaakt van een hoofdvisual waar in een diepzwarte achtergrond vanuit de lichtbundel van een podiumlamp met rode accenten het publiek opdoemt.
De verpakkingen bevatten tevens een verwijzing naar de site www.dommelschmuziek.nl waar de activation plaatsvindt door middel van prijsvragen en festivalagenda's.
Het is niet de eerste keer dat Dommelsch de verpakking tijdelijk verandert. In oktober vorig jaar was er een heuse René Froger-lijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid