Week van het Tijdschrift in september
Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) komt dit najaar, in samenwerking met Groep Publiekstijdschriften, voor het eerst met de Week van het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De promoweek loopt van 19 tot en met 29 september en moet de publiekstijdschriften extra onder de aandacht brengen. Ook distributeurs Aldipress en Betapress zitten in de organisatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er is ook een aantal onderzoeken gekoppeld aan de actieweek, waarmee naamsbekendheid bij, aankoopgedrag van, reclame-effectiviteit en merkeffectiviteit onder consumenten wordt gemeten. De koper ontvangt bij aankoop van een publiektijdschrift ‘slechts’ een zakje chocoladesnoepjes. Een inhoudelijke waardering van het medium publiekstijdschriften lijkt de actieweek dan ook niet.
Bron: NUV via Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid