De jeugd van tegenwoordig
Het bureau Tuned in Research deed voor Channel 4 onderzoek onder de Britse jeugd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoe communiceren zij bijvoorbeeld het liefste? Vooral gewoon persoonlijk, zei 40 procent. Of anders via Instant Messenger (29 procent), sms (29 procent) of de telefoon (slechts 7 procent). Ergo: bijna 60 procent communiceert het liefst via een of andere technologie. De meest geliefde merken: Sony, Microsoft, E4, Playstation en Nokia.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Qua gedrag lijken de tieners wat gezonder geworden: in 2006 was 69 procent wel eens dronken, terwijl dat in 2004 nog gold voor 85 procent. Het xtc-gebruik is alweer op zijn retour (van 11 procent naar 5 procent), net als het cannabisgebruik (van 49 procent naar 29 procent).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSbron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid