Overslaan en naar de inhoud gaan

De jeugd van tegenwoordig

Het bureau Tuned in Research deed voor Channel 4 onderzoek onder de Britse jeugd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe communiceren zij bijvoorbeeld het liefste? Vooral gewoon persoonlijk, zei 40 procent. Of anders via Instant Messenger (29 procent), sms (29 procent) of de telefoon (slechts 7 procent). Ergo: bijna 60 procent communiceert het liefst via een of andere technologie. De meest geliefde merken: Sony, Microsoft, E4, Playstation en Nokia.

related partner content for mobile comes here

Qua gedrag lijken de tieners wat gezonder geworden: in 2006 was 69 procent wel eens dronken, terwijl dat in 2004 nog gold voor 85 procent. Het xtc-gebruik is alweer op zijn retour (van 11 procent naar 5 procent), net als het cannabisgebruik (van 49 procent naar 29 procent).

bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in