
De e-mailmarketeers van Bol.com. Grolsch, Transavia, Unilever en VNU Exhibitions mogen 6 september aanstaande een gouden, zilveren of bronzen EMMA komen ophalen, tijdens de De Zesde Nationale E-mail Marketing Conferentie .
De winnaars in alfabetische volgorde zijn:
Vacatures
Allround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comEvent Manager
Stichting Anne-Bo- bol.com Case: Introductie online magazine BOMVOL I.s.m: ReadershouseHearst
- Grolsch Case: Bier mag weer gezien worden I.s.m: Mailmedia en Digilogue
- Transavia Case: Jouw foto op ons vliegtuig! I.s.m: E-Village
- Unilever Case: Life & Cooking I.s.m: Suntzu
- VNU Exhibitions Case: De digitale relatiekaart I.s.m: Nomadic Nomadic
De jury - die bestaat uit Marc Borgers, voorzitter van EMMA-nl, Beer Flik van Dynamic Zone, Peter Joziasse van TNT Post, Michel Schaeffer van bol.com en Paul Petermeijer van BBP - heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst aan de hand van de volgende criteria:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee