Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars van de EMMA's bekend

De winnaars van de EMMA’s, de prijs voor beste e-mailmarketingcampagne, zijn vorige week bekendgemaakt. De jury koos vijf winnaars uit de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De e-mailmarketeers van Bol.com. Grolsch, Transavia, Unilever en VNU Exhibitions mogen 6 september aanstaande een gouden, zilveren of bronzen EMMA komen ophalen, tijdens de .

related partner content for mobile comes here

De winnaars in alfabetische volgorde zijn:

  • bol.com Case: Introductie online magazine BOMVOL I.s.m: ReadershouseHearst
  • Grolsch Case: Bier mag weer gezien worden I.s.m: Mailmedia en Digilogue
  • Transavia Case: Jouw foto op ons vliegtuig! I.s.m: E-Village
  • Unilever Case: Life & Cooking I.s.m: Suntzu
  • VNU Exhibitions Case: De digitale relatiekaart I.s.m: Nomadic Nomadic

De jury - die bestaat uit Marc Borgers, voorzitter van EMMA-nl, Beer Flik van Dynamic Zone, Peter Joziasse van TNT Post, Michel Schaeffer van bol.com en Paul Petermeijer van BBP - heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst aan de hand van de volgende criteria:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in