Overslaan en naar de inhoud gaan

Mond-tot-mondreclame zet aan tot kopen

Veel consumenten vinden het belangrijk te weten welke ervaringen anderen met het (elektronische) product hebben. Mond-tot-mondreclame…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iets minder dan een kwart zegt dat een online advertentie van invloed is. Dat blijkt uit onderzoek van BIGResearch naar de media die consumenten beïnvloeden in hun online zoek- en koopgedrag. Meer dan de helft van de ondervraagden (51,6 procent) zegt een online zoektocht te starten nadat ze een product in een tijdschrift hebben gezien. Iets minder (47,7 procent) zegt dat het lezen van een artikel de aanleiding is.

Het onderzoek van BIGresearch maakt er geen onderscheidt tussen online en offline mond-tot-mond-reclame. Ook bij 'artikelen' is het niet duidelijk of die online zijn gelezen of in de traditionele media.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in