Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie the people’s valley en Veritate

Online bureau The People’s Valley en e-mail marketingspecialist Veritate gaan fuseren. Beide bedrijven behouden hun huidige naam. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vincent Gravesteyn, ceo van The People’s Valley holding: "Doel is om samen na Lost Boys de tweede aanbieder te worden. Veritate en wij hebben allebei een heleboel kennis en ervaring, maar we moesten klanten nee verkopen omdat we bepaalde diensten niet boden. Dan kun je zelf een e-mailmarketingafdeling beginnen of met de marktleider in zee gaan. Het zou dom zijn om hun merknaam overboord te gooien: onze naam bestaat pas twee jaar, die van Veritate staat al sinds 1999 ijzersterk."

related partner content for mobile comes here

Johan van Mil van Veritate: "De wens van de consument dat er continu naar hem geluisterd wordt, betekent voor alle merken dat zij hun online aciviteiten volledig op elkaar moeten afstemmen. Met deze combinatie maken wij dat mogelijk."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in