Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever stoot merken af

Unilever gaat reorganiseren. In totaal zullen de komende vier jaar 20.000 banen als gevolg hiervan verdwijnen en gaat het mes in het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever kondigde de ingreep donderdag aan tijdens een toelichting op bedrijfscijfers over het tweede kwartaal. Deze waren beter dan verwacht. Hoeveel banen er in Nederland op de tocht staan, lichtte bestuursvoorzitter Patrick Cescau niet verder toe. Wel zei de topman dat de klappen in Europa zijn te verwachten.

related partner content for mobile comes here

Zoals al eerder bekend werd, worden met name de marketing- en verkoopafdeling in Nederland geraakt.

Welke merken door Unilever worden verkocht, is niet bekendgemaakt (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in